Uslovi korišćenja
Cene proizvoda
Sve cene proizvoda koje se nalaze na sajtu su konačne i prikazane su u dinarima
(RSD).
Načini plaćanja
Plaćanje u internet prodavnici platnim karticama
Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon potvrde narudžbenice na stranici bezbednog plaćanja izvršite plaćanje VISA, DINA ili MASTER karticom. Svi detalji u vezi plaćanja biće vam automatski poslati na email nakon izvršenja plaćanja.
E-bankingom
Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon što potvrdite svoju narudžbenicu, putem svog e-banking naloga izvršite plaćanje iznosa sa narudžbenice. Svi detalji u vezi plaćanja biće vam automatski poslati na email po vašoj potvrdi narudžbenice.
Plaćanje pouzećem
Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje narudžbenice kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinom.
Plaćanje preko računa firme
Ukoliko želite da vašu porudžbinu platite preko računa firme, u polju NAPOMENA prilikom popunjavanja podataka za uplatu upišite naziv firme I pib.
Automatski mail sa podacima za uplatu će stići na mail koji ste ostavili u porudžbenici koji možete da zanemarite, već sačekajte da pošaljemo profakturu na vaš mejl.
Original račune šaljemo sa poručenim artiklima.
Plaćanje uplatnicom ili transferom sredstava direktno na račun.
Plaćanje uplatnicom podrazumeva da svoju narudžbinu možete platiti direktnom uplatom u bilo kojoj pošti ili banci, a transfer da uplatu možete izvršiti prenosom sredstava sa vašeg računa ako ste korisnik elektronskog bankarstva.
Nakon uplate molimo vas da sliku uplatnice ili naloga pošaljete na [email protected]
Po evidentiranju vaše uplate, roba se šalje na izabranu adresu za dostavu.
Isporuka proizvoda
Dostavu radimo u saradnji sa Postexpress i GLS kurirskom službom (brza pošta) na bilo koju adresu u Republici Srbiji i ova usluga se naplaćuje od strane kurirske službe. Za isporuku proizvoda bićete obavešteni kada primimo vašu porudžbinu.
Proizvod koji ste naručili šaljemo putem usluge brze pošte i nakon što pošiljku predamo za slanje nemamo više uticaja na rokove isporuke, te za sva eventualna kašnjenja ili za eventualno neisporučivanje proizvoda ne možemo biti odgovorni.
Kurirske službe pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu do 18h svakog radnog dana. Molimo vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može da preuzme pošiljku.
Ako se desi da služba nije u mogućnosti da izvrši dostavu jer na adresi u dogovoreno vreme nema nikog ko bi mogao da preuzme poručenu robu, roba će biti vraćena u vašu poštu, a paket možete podići u narednih 7 radnih dana. Po eventualnom povratu pošiljke do nas, kontaktiraćemo vas kako bismo ustanovili razlog nepreuzimanja paketa i dogovoriti se o ponovnom slanju. Ukoliko se pošiljka ponovo šalje, troškove poštarine tada snosi kupac, zajedno sa troškovima povrata, prema zvaničnom cenovniku kurirskih službi.
Ukoliko osoba kojoj se šalje na poklon naš proizvod ne želi da primi vaš poklon prilikom dostave, kurir će porudžbinu vratiti, mi ćemo Vas kontaktirati i porudžbina će se smatrati realizovanom. Ukoliko primetite da je transportna kutija oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen (otvoren), odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.
Praćenje paketa: LINK
Uslovi reklamacije
Ukoliko niste zadovoljni našom uslugom ili proizvodom, molim Vas da nas kontaktirate putem email-a najkasnije 4 sata nakon dostave. Reklamacije primamo samo ako nam uz pisani opis dostavite i slike i/ili video snimak problema na koji ste naišli. Reklamirani proizvod mora biti slikan u zatečenom stanju, nikako posle upotrebe. Naši zaposleni dužni su da vam odgovore najkasnije 48h po prijemu vašeg email-a. Ukoliko ustanovimo da je vaša reklamacija ima osnova, Maison Adorable će vam vratiti vrednost porudžbine.
Odustanak od ugovora
U skladu sa članom 28. Zakona o zaštiti potrošača Republike Srbije, vi kao potrošač imate pravo da odustanete od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 7 dana od dana kada je roba dospela u vašu državu kao potrošača i od dana kad vam je email-om dostavljen obrazac za odustanak.
Potrošač je na osnovu člana 35. Zakona o zaštiti potrošača Republike Srbije dužan da vrati robu trgovcu, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 7 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak.
Radi izbegavanja svake sumnje, smatraće se da je roba vraćena u roku ako je potrošač poslao robu pre isteka roka od 7 dana od trenutka slanja obrasca za odustanak. Potrošač snosi direktne troškove vraćanja robe.
Moguće je vratiti samo proizvode koji su neoštećeni i u originalnom pakovanju.
Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 7 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.
Povraćaja sredstava kupcu će se vršiti u dogovoru sa kupcem.
Osnovni podaci:
Naziv: Maison Adorable
Poslovno ime: Maison Adorable doo
Status: Aktivno privredno društvo
Pravna forma: Društvo sa ograničenom odgovornošću
Matični broj: 21640298
Datum osnivanja: 16.12.2020.
Saglasnost i promena uslova
Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. Maison Adorable se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.